Részegen nem nyilik a sorompó

Részegen nem nyilik a sorompó

2013. június 08. | Akos Moldvan

A blogon több alkalommal szerepelt már az ittas vezetés veszélyeire figyelmeztető kampány, egyik legemlékezetesebb és leghatásosabb talán két brazíliai bár, a Bar Aurora és a Boteco Ferraz közös promóciója volt, de nem kevésbé elgondolkodtató az ír közlekedési hatóság által kiírt pályázat győztes kisfilmje, a "Loaded Weapon" sem.

A megrendelő ezúttal egy non-profit szervezet volt Belgiumból. A "Responsible Young Drivers" elsősorban a fiatal vezetőkre koncentrál és megpróbálja őket a felelősségteljes közúti közlekedés kacskaringós útján végigvezetni. A vezetés közbeni SMS-ezés veszélyeire készített vicces kampányukat és ezt a mostanit is a brüsszeli székhelyű Publicis reklámügynökséggel karöltve készítették el. Az ötlet olyannyira jó, hogy azon sem lepődnék meg, ha valahol tényleg bevezetnének egy ilyen rendszert.

ryd.png

A dolog lényege, hogy egy szórakozóhely parkolójának kijáratánál speciális sorompót helyeztek el, mely össze van kötve egy alkohol szondával és csak abban az esetben nyílik fel, ha a sofőr által megfújt szonda helyes értéket mutat. Az ötlet nem csak kreatív, de hatékony is, hiszen azzal együtt, hogy felnyitják az ember szemét, hogy jelen állapotában nem túl jó ötlet volán mögé ülni, megóvják azokat az "ártatlan" embereket is akik épp az utakon vannak és nem szeretnének találkozni egy olyan sofőrrel sem, aki az alkohol miatt veszti el uralmát a járműve felett.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr925350763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása