Egy pornóoldal is beszállt a nagy karácsonyi reklámdömpingbe
A felnőtt tartalmú oldalak egyik legismertebb képviselője a PornHub (talán most nem linkelném). Köszönhetik ezt a népszerűséget annak, hogy a témát, amit felkaroltak weboldalukon - nevezetesen a pornót - sokszor mainstream kommunikációs megoldásokkal juttatják el a célközönségükhöz (bár mindannyian tudjuk, hogy senki nem néz pornót), illetve "valószínűleg" sokat lendít a brutális látogatószámon az a töménytelen mennyiségű videó is, amit nap mint nap ontanak magukból.
Tavaly már volt egy vicces megmozdulásuk, amikor kreatív pályázatot hirdettek outdoor print anyagok elkészítésére. Bárki nevezhetett egy-egy jól sikerült munkával, itt van pl. egy a sok zseniális pályamű közül:
Aztán persze volt olyan is, hogy angol klubcsapatot akartak támogatni főszponzorként, de mindenki legnagyobb bánatára nem kaptak erre engedélyt, így aztán továbbálltak Olaszországba hátha. Nagy izgalommal várjuk a fejleményeket.
Most pedig a PornHub marketingcsapata úgy döntött, hogy a John Lewis és Edeka könnyfacsaró reklámjai közé üstökösként csapódik be a saját ünnepi szpotjával. Könnyek lesznek itt is, csak nem biztos, hogy a meghatódottságtól. Zsepit azért készítsünk elő :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.