Gyönyörű és megható a Telekom új reklámfilmje
A Telekom új kampánnyal építi tovább a tavaly óta kapható, minden szolgáltatást egyben kínáló Magenta 1 csomag népszerűségét. A Telekom márka őrei úgy döntöttek, hogy egy komoly családi üzenettel, és az azt támogató erős, érzelmes történettel tovább erősítik a termék pozícióját a családos célcsoportok fejében és szívében.
Elég menő leszek neki?
A február első napján debütáló 45 másodperces reklámfilm egy az első gyermeke megszületését váró apa történetét mutatja be. A váróteremben várakozó fiatal apuka felsorolja a félelmeket és kételyeket, melyeket minden kezdő szülő ismer: "Meg tudom majd nevettetni?", "Lesz rá időm?", "Mit fogok tudni neki mondani?".
A szavai közben látjuk a jövőt: a születendő lánygyerekkel átélt vicces, vagy épp szomorú pillanatokat – mindazt, ami a jövőben az apukára (és az anyukára) vár, frappáns csavarral a végén.
Az image film mellé egy tarifa-ajánló film is készült. A rövidebb, termékközpontú reklámfilm szintén a családfő sztorija arról, hogy mennyi mindent beszélünk meg telefonon egy család mindennapi élete során. A kampányhoz még számos 20 másodperces készülékajánló, és 4 különböző kisfilmből álló Youtube preroll videó is tartozik.
A Reszkessetek betörőket megidéző, vidám karácsonyi filmek után a Telekom ezzel az érzelmes kampánnyal tovább hangsúlyozza a Magenta 1 családi jellegét. Azt remélik, hogy a valós szülői kétségeket és érzelmeket bemutató filmmel rá tudják döbbenteni a fogyasztókat, micsoda érték a családjuk, és hatékonyan át tudják adni az üzenetet: A legfontosabb a családban az, hogy jelen légy a többiek életében. Ebben segít a Magenta 1.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.