Az 5 legnépszerűbb reklám 2014-ben - CreativeAds
Újabb év suhant el mellettünk, de szerencsére idén is rengeteg kreatív és ötletes reklám megoldással találkozhattunk. Ahogy az elmúlt években mindig, úgy most is sorra vesszük a legnépszerűbb bejegyzéseket, a legjobbra értékelt marketing megoldásokat a blogon.
A végső sorrend felfedése előtt idén is szeretném megköszönni mindenkinek, hogy velünk volt, olvasott, támogatott minket. Jövőre sem állunk meg. :) Kívánunk mindenkinek Kellemes Ünnepeket és Békés, Boldog Karácsonyt!
1. helyezett:
Zseniális trollkodás a DHL-től!
Első helyen a DHL óriási szivatása végzett. Nem is csoda, hiszen speciális bevonattal ellátott óriási és nehéz dobozokat kivitetni a konkurencia embereivel úgy, hogy ezek a fekete színből szép lassan átváltanak egy piros feliratos, "A DHL gyorsabb" feliratú dobozra, durván ügyes húzás!
2. helyezett:
Tényleg erről szól a Facebook?
Második helyen egy érdekes és elgondolkodtató videó a Higton Bros. jóvoltából, melyben a közösségi oldalak hatását mutatják be egy felhasználó szemén keresztül, középpontban a Facebookkal, melyet egyre gyakrabban az ismerőseink és önmagunk becsapására használunk.
3. helyezett:
Elképesztően aranyos karácsonyi reklámfilm a John Lewistól
Harmadik helyen a John Lewis áruházlánc karácsonyi reklámja, akiknek szinte már bérelt helyük van minden évben a Top 5 legnépszerűbb cikk között. Szívmelengető történet egy kisfiúról és az ő legjobb barátjáról, megható fordulattal a végén.
4. helyezett:
Zseniális módszer a nyelvtanulásra
Negyedik helyen egy kreatív és hatékony tanulási módszer, melyet a brazíliai CNA nyelviskola dolgozott ki a diákjainak. A tanórák olyannyira a beszédcentrikusságra fókuszálnak, hogy hamisítatlan angol anyanyelvű - idősek otthonában élő - amerikai emberekkel hozzák össze a diákokat videó chat segítségével, akik így sokkal gyorsabban és hatékonyabban tudják elsajátítani a kifejezéseket és a nyelvtant, illetve a folyamatos beszédet.
5. helyezett:
Ilyen lenne, ha a luxusmárkák beszállnának az élelmiszeriparba
Ötödik helyen Peddy Mergui inspiráló és kreatív víziói arról, hogyan is festenének a teljesen átlagos hétköznapi élelmiszerek, ha a legdrágább luxusmárkákra jellemző brand és arculati elemekkel feldíszítve értékesítenék őket a boltokban.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.