Az 5 legnépszerűbb reklám 2014-ben - CreativeAds

Az 5 legnépszerűbb reklám 2014-ben - CreativeAds

2014. december 23. | Akos Moldvan

ca-2014-top5.pngÚjabb év suhant el mellettünk, de szerencsére idén is rengeteg kreatív és ötletes reklám megoldással találkozhattunk. Ahogy az elmúlt években mindig, úgy most is sorra vesszük a legnépszerűbb bejegyzéseket, a legjobbra értékelt marketing megoldásokat a blogon.

A végső sorrend felfedése előtt idén is szeretném megköszönni mindenkinek, hogy velünk volt, olvasott, támogatott minket. Jövőre sem állunk meg. :) Kívánunk mindenkinek Kellemes Ünnepeket és Békés, Boldog Karácsonyt!

1. helyezett:

Zseniális trollkodás a DHL-től!

Első helyen a DHL óriási szivatása végzett. Nem is csoda, hiszen speciális bevonattal ellátott óriási és nehéz dobozokat kivitetni a konkurencia embereivel úgy, hogy ezek a fekete színből szép lassan átváltanak egy piros feliratos, "A DHL gyorsabb" feliratú dobozra, durván ügyes húzás!

dhl.png

2. helyezett:

Tényleg erről szól a Facebook?

Második helyen egy érdekes és elgondolkodtató videó a Higton Bros. jóvoltából, melyben a közösségi oldalak hatását mutatják be egy felhasználó szemén keresztül, középpontban a Facebookkal, melyet egyre gyakrabban az ismerőseink és önmagunk becsapására használunk. 

higton.jpg

3. helyezett:

Elképesztően aranyos karácsonyi reklámfilm a John Lewistól

Harmadik helyen a John Lewis áruházlánc karácsonyi reklámja, akiknek szinte már bérelt helyük van minden évben a Top 5 legnépszerűbb cikk között. Szívmelengető történet egy kisfiúról és az ő legjobb barátjáról, megható fordulattal a végén.

jonh-lewis-2014-xmas.png

4. helyezett:

Zseniális módszer a nyelvtanulásra

Negyedik helyen egy kreatív és hatékony tanulási módszer, melyet a brazíliai CNA nyelviskola dolgozott ki a diákjainak. A tanórák olyannyira a beszédcentrikusságra fókuszálnak, hogy hamisítatlan angol anyanyelvű - idősek otthonában élő - amerikai emberekkel hozzák össze a diákokat videó chat segítségével, akik így sokkal gyorsabban és hatékonyabban tudják elsajátítani a kifejezéseket és a nyelvtant, illetve a folyamatos beszédet.

cna.png

5. helyezett:

Ilyen lenne, ha a luxusmárkák beszállnának az élelmiszeriparba

Ötödik helyen Peddy Mergui inspiráló és kreatív víziói arról, hogyan is festenének a teljesen átlagos hétköznapi élelmiszerek, ha a legdrágább luxusmárkákra jellemző brand és arculati elemekkel feldíszítve értékesítenék őket a boltokban.

eggs1.png

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr847005997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása