Ilyen lenne, ha a luxusmárkák beszállnának az élelmiszeriparba
Peddy Mergui inspiráló és kreatív víziót készített arról, hogyan is festenének a teljesen átlagos hétköznapi élelmiszerek, ha a legdrágább luxusmárkákra jellemző brand és arculati elemekkel feldíszítve értékesítenék őket a boltokban. Az szinte biztos, hogy tízszer annyiért kapná meg az ember tök ugyanazt a vajat és hogy a sznobok sokkal komolyabb ételfotókat tudnának az Instagramra feltölteni az otthoni étkezésekről, de ami szintén tagadhatatlan: baromi jól néznének ki ezek a cuccok a valóságban.
Egy nagybevásárlás során sokan csak és kizárólag az ár alapján döntenek, de nekem személy szerint elég sokat számít egy-egy termék csomagolása is (a tartalomról nem is beszélve). Rengeteg esetben lehet látni, hogy nem fordítanak kellő figyelmet a csomagolás minőségére, ötletességére vagy épp praktikusságára.
Peddy Mergui a Holon Institute of Technology professzoraként és cégtulajdonosként több, mint 20 éves gyakorlati tapasztalattal rendelkezik a design és márkaépítés terén, mely tapasztalat a lenti víziókban egyértelműen kirajzolódik. Az Apple tej minimalizmusa mondjuk nálam mindent visz. :)
Versace tojás
Chanel bébiétel
Bulgari vaj
Cartier kávé
Prada liszt
Nike gyümölcsök
Burberry instant tészta
United Colors of Benetton olivaolaj
Ferrari tészta
Dolce & Gabbana keksz
Gucci savanyúság

Hermes só és bors
HSBC basmati rizs
Louis Vuitton szalámi
Tiffany & Co. Yoghurt
Apple tej
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.