Óvatosan az érettségi ajándékkal

Óvatosan az érettségi ajándékkal

2012. február 01. | Akos Moldvan

chevy_super_bowl.jpg

Február 5-én éjjel elkezdődik a 46. Super Bowl, a világ egyik legnagyobb sporteseménye, melyen tavaly egyetlen 30 másodperces kis reklámszpot is 2,9 millió dollárba került. Nem csoda hát, ha az amerikai futball mellett a kereskedelmi rövidfilmek körül is óriási hype van napokkal az esemény előtt. Sorban bukkannak fel a Super Bowl-ra készített vagy azzal kapcsolatos reklámfilmek.

A blogon is láthattátok már a FirstBank egészen komolyan rendhagyó reklámját vagy a Volkswagen Star Wars kampány folytatását, mely ezúttal nem kisgyerekkel, hanem kutyákkal operál.

A Chevrolet egy fiatal filmesek számára kiírt pályázat győztes videóját (is) le fogja vetíteni a Super Bowl szünetében. A chevroletroute66.com nevű játékon egy Zack Borst nevű figura nyerte a sporteseményen való megjelenés lehetőséget és a 15.000 dolláros csekket is az alábbi rövidfilmmel.

A történet átlagos, egy szerencsés amerikai fickó a suli után megkapja élete álmát érettségi ajándékként. Az öröm pedig akkora, hogy a szülei nem is nagyon akarnak szólni a félreértésről...

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr874041778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása