Óvatosan az érettségi ajándékkal
Február 5-én éjjel elkezdődik a 46. Super Bowl, a világ egyik legnagyobb sporteseménye, melyen tavaly egyetlen 30 másodperces kis reklámszpot is 2,9 millió dollárba került. Nem csoda hát, ha az amerikai futball mellett a kereskedelmi rövidfilmek körül is óriási hype van napokkal az esemény előtt. Sorban bukkannak fel a Super Bowl-ra készített vagy azzal kapcsolatos reklámfilmek.
A blogon is láthattátok már a FirstBank egészen komolyan rendhagyó reklámját vagy a Volkswagen Star Wars kampány folytatását, mely ezúttal nem kisgyerekkel, hanem kutyákkal operál.
A Chevrolet egy fiatal filmesek számára kiírt pályázat győztes videóját (is) le fogja vetíteni a Super Bowl szünetében. A chevroletroute66.com nevű játékon egy Zack Borst nevű figura nyerte a sporteseményen való megjelenés lehetőséget és a 15.000 dolláros csekket is az alábbi rövidfilmmel.
A történet átlagos, egy szerencsés amerikai fickó a suli után megkapja élete álmát érettségi ajándékként. Az öröm pedig akkora, hogy a szülei nem is nagyon akarnak szólni a félreértésről...
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.