Fél perc szünet a Super Bowl alatt
Közeleg a Super Bowl napja, így egyre több ezzel kapcsolatos reklámfilm lát napvilágot az interneten. A világ egyik legnagyobb sporteseményén tavaly nagyjából 2,9 millió dollárba került egy 30 másodperces reklámspot. Sok vállalat erre az időpontra rögzíti az új kampánybevezetését, az amerikaiaknak ezért is érdekes a Super Bowl, mert ekkor látják meg az új reklámokat is, amelyek utána jó pár hónapig uralni fogják a médiumokat.
A TDA Boulder reklámügynökség által prezentált rövidfilm az átlagos Super Bowl reklámtól viszont egész komoly szinten eltér. Tekintve az előbb említett összegeket egészen érdekes "pazarlásnak" tűnhet a FirstBank-nak készített produkciójuk, de a mondanivaló alapján mégis azt kell mondanunk, hogy egy nagyon ügyesen átgondolt ötletről van szó.
A világ legnézettebb sporteseményén ugyanis a meccs mellett a körítést sem szívesen hagyja ki senki, legyen az koncert, reklám vagy bármi egyéb. Igen ám, de ki bírja ezt anélkül, hogy ne menjen ki oda, ahova a király is gyalog jár? Valószínűleg senki... De köszönhetően a FirstBanknak, mindenkinek biztosítva lesz 30 másodperc csak azért, hogy elintézze folyóügyeit.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.