Interaktív buszmegálló és ingyen chips Londonban
Tavasszal igencsak rácuppant az internet a Pepsi Max londoni kampányára, melyben az egyik buszmegálló üvegfalát helyettesítették egy LCD felülettel, ahol aztán őrültebbnél-őrültebb jelenetek játszódtak le a buszra várakozók nem kis megdöbbenésére.
A helyszín, a filozófia és a cél is hasonló volt a Walkers Chips mostani kampányánál, feldobni az emberek szürke hétköznapjait mialatt a buszra várakoznak. (A Walkers nálunk egyébként Lay's, máshol meg épp Smith's, Chipsy, Poca vagy Tapuchips, netán Margarita, esetleg Sabritas néven fut. Csak, hogy a választás szabadsága megmaradjon).
Lényeg a lényeg. Az Oxford Street és a Clapham Junction két buszmegállója mellé egy-egy chips-automatát helyeztek, amit feldobtak pluszban egy LCD kijelzővel is, melyen a korábbi angol válogatott labdarúgó, Gary Lineker volt látható élő nagyságban. Főhősünk a "dobozba bezárva" interaktált a buszmegállóban várakozókkal, tweet üzenetért cserébe pedig ingyen chips csomagot is osztott nekik (igen, van ahol a Facebook mellett más social media oldalak is labdába tudnak rúgni).
Az egész egyébként a Do Us A Flavour ("Gyárts nekünk egy ízt") kampány része, mely most jár a végső szavazásnál és a 6 legjobb ízre lehet szavazni. (Akinek egyébként tetszik a saját íz elkészítésének ötlete, az siessen, mert hazánkban a Sió épp most kampányol ezzel.)
Hogy végül melyik Chips nyer a 6 közül? Október 20-án kiderül.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.