Ne hagyatkozz a végzetre

Ne hagyatkozz a végzetre

2014. április 24. | Akos Moldvan

Az idei Super Bowl-os reklámdömping aranyérmese a CreativeAds blog képzeletbeli toplistáján az AXE - Make Love, Not War c. reklámfilmje lett. A BBH által készített kisfilm szakított az eddigi sémákkal és egy (valamennyire azért) kiszámítható, de mégis sokkal „értelmesebb” köntösbe bújtatott történettel rukkolt elő, mint korábban. Ezt a vonalat vitték tovább a márka legújabb rövidfilmjében is, melyben a "tanulság" mellé pluszban még egy kis történelmi áttekintést is kapott a néző.

axe-rely-fate.png

A videó szórakoztató módon mutatja be a különböző korszakokban kibontakozó szerelmi szálakat egy férfi és egy nő között, melyek kiteljesedése valamilyen szerencsétlen okból kifolyólag minden érában meghiúsul. Sok száz év után (az Axe dezodornak köszönhetően persze) végül csak bekövetkezik a várva várt egymásra találás, így happy enddel zárulhat a rögtönzött történelem óra.

(Azt mondjuk nem értem, hogy egy benzinkút shopjában valaki miért dönt úgy, hogy befújja magát dezodorral, de lényeg, hogy „Minden jó, ha a vége jó.”) :)

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr886082357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása