Az ételreklámok non plus ultrája

Az ételreklámok non plus ultrája

2014. április 09. | Akos Moldvan

lurpak.pngElképesztő látványvilággal örvendeztette meg a Wieden + Kennedy reklámügynökség a Lurpak vajmárkának készített videójával a nézőközönséget. A világ természeti csodáiról készített megannyi time-lapse videóhoz hasonlóan, szinte ezt is tátott szájjal nézi végig az ember, annyira gusztusosan és látványosan sikerült a különböző gasztro-élvezeteket a képernyőre varázsolni.

De most komolyan, egy vajról beszélünk, amit a legtöbb márka azzal elintéz, hogy anyuka megkeni a kenyeret a konyhában, a ravasz kiskölyök meg leharapja a kenyérszelet már megvajazott végét. Zene. Végefőcím.

Ehhez képest a Lurpak annyira más dimenzióban mozog, hogy ha az ember full HD TV-n nézi a reklámot, azonnal megy és akarva-akaratlanul csinál magának reggelit/vacsorát. Jó étvágyat mindenkinek a videóhoz! :)

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr135995891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása