Az ételreklámok non plus ultrája
Elképesztő látványvilággal örvendeztette meg a Wieden + Kennedy reklámügynökség a Lurpak vajmárkának készített videójával a nézőközönséget. A világ természeti csodáiról készített megannyi time-lapse videóhoz hasonlóan, szinte ezt is tátott szájjal nézi végig az ember, annyira gusztusosan és látványosan sikerült a különböző gasztro-élvezeteket a képernyőre varázsolni.
De most komolyan, egy vajról beszélünk, amit a legtöbb márka azzal elintéz, hogy anyuka megkeni a kenyeret a konyhában, a ravasz kiskölyök meg leharapja a kenyérszelet már megvajazott végét. Zene. Végefőcím.
Ehhez képest a Lurpak annyira más dimenzióban mozog, hogy ha az ember full HD TV-n nézi a reklámot, azonnal megy és akarva-akaratlanul csinál magának reggelit/vacsorát. Jó étvágyat mindenkinek a videóhoz! :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.