Ha egy üzlet beindul...
Picit megcsúsztam ezzel a cikkel, mint a kormány a 4-es metróval, hiszen eredetileg bolondok napjára készült a lent látható alkotás, mely már sokadik folytatása a Cannes-i reklámversenyen őrületes eredményeket elérő "Dumb ways to die" balesetmegelőző kampánynak.
Az eredeti videó és animgifek mellett esett már szó itt a blogon plüssfigurák piacra dobásáról és Valentin-napi különkiadásról is. Ez alkalommal április 1-je, azaz a bolondok napja apropóján született meg egy újabb animációs rövidfilm. Középpontban természetesen - ahogyan eddig mindig - a buta halálok és a biztonságos tömegközlekedés fontossága, a népszerűség pedig töretlen, hiszen az előző videókhoz hasonlóan ez is ugyanolyan vicces, aranyos és lényegretörő. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.