Érkeznek a "Dumb Ways To Die" plüssfigurák
Miután tavaly az egyik legnépszerűbb és legaranyosabb vírusvideóval letarolták az internetet a Melbourne-i Metro Trains közlekedési vállalat esetlen figurái, várható volt, hogy a hirtelen jött népszerűség után nem áll itt meg a történet. A Cannes Lions reklámversenyen elért elképesztő eredmény pedig csak még jobban belökte a hintát.
Később elkészült a "Dumb ways to die" mobilos játék applikációja is, mely 18 országban kúszott fel a toplisták legfelső fokára és megközelítőleg 30 millió játékost tudhat magáénak jelenleg.
Az "Angry Birds vonalon" haladva így meg is érkeztünk a következő lépéshez, a tündibündi plüssfigurákhoz. Hamarosan ugyanis elárasztják a világot a képen látható lények, kicsi zsebmérettől az egészen óriás méretig kaphatóak lesznek majd. A gyártó ugyanúgy a Commonwealth, aki a dühös madarak plüssváltozatait is készíti, a különbség annyi lesz, hogy ezen figurák mindegyikén a "Dumb ways to die" weboldal lesz feltüntetve, ahol rengeteg biztonsági tippet és tanácsot szívhat magába az ember, ezzel is elősegítve a "hülye halál" elkerülését.
És most tánc és zene!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.