Érkeznek a "Dumb Ways To Die" plüssfigurák

Érkeznek a "Dumb Ways To Die" plüssfigurák

2014. január 23. | Akos Moldvan

Miután tavaly az egyik legnépszerűbb és legaranyosabb vírusvideóval letarolták az internetet a Melbourne-i Metro Trains közlekedési vállalat esetlen figurái, várható volt, hogy a hirtelen jött népszerűség után nem áll itt meg a történet. A Cannes Lions reklámversenyen elért elképesztő eredmény pedig csak még jobban belökte a hintát.

dwtd-726.jpeg

Később elkészült a "Dumb ways to die" mobilos játék applikációja is, mely 18 országban kúszott fel a toplisták legfelső fokára és megközelítőleg 30 millió játékost tudhat magáénak jelenleg.

Az "Angry Birds vonalon" haladva így meg is érkeztünk a következő lépéshez, a tündibündi plüssfigurákhoz. Hamarosan ugyanis elárasztják a világot a képen látható lények, kicsi zsebmérettől az egészen óriás méretig kaphatóak lesznek majd. A gyártó ugyanúgy a Commonwealth, aki a dühös madarak plüssváltozatait is készíti, a különbség annyi lesz, hogy ezen figurák mindegyikén a "Dumb ways to die" weboldal lesz feltüntetve, ahol rengeteg biztonsági tippet és tanácsot szívhat magába az ember, ezzel is elősegítve a "hülye halál" elkerülését.

dwtd-01.jpg

dwtd-03.jpg

dwtd-02.jpg

És most tánc és zene!

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr565778146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása