Kapcsolj ki, indulj be!
Újabb reklámfilm, mely az okostelefon és tablet-függőség témakörét boncolgatja. Akárcsak a tavalyi legnépszerűbb cikkünk esetében, itt is különböző szituációkon keresztül nyitják fel a néző szemét a túlzott kütyü használatra. A jelenségen amúgy nagyon ne csodálkozzunk, hiszen a digitális világ térhódításával egyre könnyebben, egyre gyorsabban és egyre nagyobb szeletet tudunk mi magunk is kihasítani az online világból. A titok nyitja inkább az, hogy megtaláljuk-e azt az egészséges határvonalat, amit illik nem átlépni. Meg tudjuk-e állni, hogy olyankor ne másszunk fel Facebookra, Twitterre, WhatsApp-ra, Instagramra, Snapchatre, amikor amúgy semmi szükség nincs rá, csak a megszokás diktálja belénk.
A jó hír, hogy közeledik a Föld órája (2014. március 29. szombat, 20:30 óra), ami tökéletes alkalom lehet arra, hogy mindenki magára hagyja a telefonját vagy a táblagépét és újra tapasztaljon a „klasszikus” világ szépségeiből is valamit. Egyen vagy sétáljon egy jót, olvasson el egy könyvet vagy csak pihenjen egy nagyot. De ha úgyis lekapcsoljuk a villanyt, akkor a Durexnek van más ötlete is a hasznos időtöltésre. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.