Kapsz 20 cipőt, ha csendben maradsz!
Ha említenem kellene pár céget, akik igencsak ügyesen lavíroznak a végeláthatatlan reklámtengerben a ladikjukkal, akkor a Red Bull szinte biztosan köztük lenne. Akár vírusvideóról, akár precízen megtervezett reklámkampányról legyen szó, mindig olyan szinten ütős dolgot prezentálnak az embernek, hogy tátott szájjal ül utána 4-5 percig a monitor előtt. Elég csak említeni a Tianmen-hegységben lévő szerpentint, amit két teljesen beteg pilóta Federico Sceriffo és James Tang végig driftelt, mert épp olyanja volt.
A GEOX cipőmárka is valami őrültséggel szerette volna feldobni legújabb kampányát és ha már szponzorügyileg összebútoroztak a Red Bull F1 csapatával, akkor kézenfekvő volt, hogy az adrenalint és a sebességet picit belevigyék a dologba.
Adott 10 elszánt ember, 20 pár cipő a GEOX legújabb kollekciójából, egy Infinity M37-es a maga 330 lóerejével és két pilóta, Sebastian Vettel és Sebastién Buemi, akik mindent elkövetnek, hogy fülsiketítő sikoltásban törjenek ki vállalkozó szellemű utasaik. Egy sikítás ugyanis egy pár cipő elvesztését jelenti a rendhagyó pályabejáráson, így az ingyen kollekció egy komolyabb kanyarkombinációnál egész gyors ütemben megcsappanhat, amikor Vettelék nyélgázon abszolválják éppen.
A videó végén a betonfalnak imitált hungarocell tényleg nagyon szemét dolog, de akad azért így is, aki sikeresen térhet haza a 20 pár cipellővel és persze olyan is, aki 0 db lábbelivel és egy kis rókával a pálya mellett tudja teljesíteni csak a feladatot.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.