Sminkel vagy vezet?
Az autómárkák közül legutóbb a KIA marketing osztályán vették be a "genyó tablettát", hogy okozzanak néhány kellemetlen percet egy srácnak. A mostani cikkben pedig a Mininek segített a mexikói Publicis ügynökség abban, hogy a frászt hozzák a hölgyekre különböző szórakozóhelyek mosdóiban. Persze a cél itt a baleset-megelőzés volt, ami máris más dimenzióba helyezi a "genyóság" fogalmát.
"Iszik vagy vezet" után az "SMS-ezik vagy vezet" típusú kampányok kerültek előtérbe az autógyártóknál (egyet láthattatok is Facebook oldalunkon nemrég, pont a Mini-től), van azonban ezen hirdetéseknek egy harmadik válfaja is a "Sminkel vagy vezet", mellyel a multifunkcionalitással évek óta dicsekedő hölgyek véges határait szeretnék megmutatni az autógyárak.
A Renault rúzzsal készült print hirdetéssel, a Mini pedig a szappantartóba elhelyezett légzsák kirobbanásával szerette volna megmutatni a gyengébbik nem képviselőinek, hogy a vezetés közbeni sminkelés bizony nem játék.
Női mosdóban légzsáktól halálsikolyban kitörő lányokat nézni viszont mókás annyi szent. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.