Miért röhög rajtad 30.000 ember?

Miért röhög rajtad 30.000 ember?

2013. május 31. | Akos Moldvan

Amerikában nagyon népszerű a sportesemények szünetei alatt a "csókkamera", azaz amikor a kiszemelt párok az óriáskivetítőn viszont látják magukat és egy csókkal ünneplik meg ezt a közönség többi tagjának ujjongása közepette.

Európában (és a reklám szerint Ausztráliában is) ezt a "játékot" leegyszerűsítették annyira, hogy aki észreveszi magát az óriáskivetítőn az vadul elkezd integetni, a közönség meg vagy örül ennek vagy nem.

cerrato.png

Május 4-én az Ausztrál Futball Ligában az Essendon-Greater Western Sydney mérkőzés szünetében 30.000 lelkes szurkoló között pásztázott a kamera, a koordinátor meg vagy simán szemét vagy evett aznap valami genyó-tablettát, de lényeg, hogy egy helyi "bányászon" tartja a képet hosszú ideig, hogy aki esetleg az okostelefonját nyomkodta vagy kint volt a büfében az is lássa, hogy mi történik éppen az F-szektorban. Amikor már mindenki szerencsétlen srácon röhög csak ő van még mindig elfoglalva a napi teendőivel, akkor teszi rá a hazai csapat szponzora, a KIA a pontot az "i"-re az alábbi felirattal: "Nem érezné ennyire kellemetlenül magát az új Kia Cerato-ban".

Mivel a budapesti kereszteződésekben álló autósoknál baromi gyakran látunk ilyen jelenetet, ezért azt mondom még igaza is lehet a KIA-nak, de azért ez szemét volt valljuk be. Szemét, de jó. :)

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr855333246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása