Miért röhög rajtad 30.000 ember?
Amerikában nagyon népszerű a sportesemények szünetei alatt a "csókkamera", azaz amikor a kiszemelt párok az óriáskivetítőn viszont látják magukat és egy csókkal ünneplik meg ezt a közönség többi tagjának ujjongása közepette.
Európában (és a reklám szerint Ausztráliában is) ezt a "játékot" leegyszerűsítették annyira, hogy aki észreveszi magát az óriáskivetítőn az vadul elkezd integetni, a közönség meg vagy örül ennek vagy nem.
Május 4-én az Ausztrál Futball Ligában az Essendon-Greater Western Sydney mérkőzés szünetében 30.000 lelkes szurkoló között pásztázott a kamera, a koordinátor meg vagy simán szemét vagy evett aznap valami genyó-tablettát, de lényeg, hogy egy helyi "bányászon" tartja a képet hosszú ideig, hogy aki esetleg az okostelefonját nyomkodta vagy kint volt a büfében az is lássa, hogy mi történik éppen az F-szektorban. Amikor már mindenki szerencsétlen srácon röhög csak ő van még mindig elfoglalva a napi teendőivel, akkor teszi rá a hazai csapat szponzora, a KIA a pontot az "i"-re az alábbi felirattal: "Nem érezné ennyire kellemetlenül magát az új Kia Cerato-ban".
Mivel a budapesti kereszteződésekben álló autósoknál baromi gyakran látunk ilyen jelenetet, ezért azt mondom még igaza is lehet a KIA-nak, de azért ez szemét volt valljuk be. Szemét, de jó. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.