Tesztvezetés életre-halálra

Tesztvezetés életre-halálra

2012. július 20. | Akos Moldvan

goodyear_eagle_f1_150.jpg Egy terméket rengeteg módon meg lehet ismertetni a célközöségével és a vásárlásösztönzésre is megannyi kreatív forma létezik. Sajnos kis országunk túlnyomórészt ha reklámról van szó, akkor még mindig a "rettentően izgalmas" tampon-hashajtó-lábgomba szentháromság reklámfilmjeiben lévő rosszabbnál-rosszabb történetekkel (különösen figyelve arra, hogy ami nem csak rossz, de gusztustalan is az vacsoraidőben menjen) és a hétvégéken pedig a hipermarketekben minden polcvéghez odaállított hostesekkel operál. Persze akad nálunk is néha egy-egy ügyes próbálkozás, ami egy kis színt visz a hazai reklámiparba (mégiscsak kreatív nemzet vagyunk), de többségében külföldről jönnek egyelőre a friss és mókás ötletek.

A Goodyear például úgy döntött az Egyesült Államokban, hogy kevés csak sok szépet és jót marketing rizsával körítve elmondani az új abroncsáról, az Eagle F1-ről, sokkal meggyőzőbb lenne, ha ki is próbálhatná azt a kedves vevő. A leghatásosabb pedig erre az, ha valóban extrém szituációkat tudnak teremteni a guminak, ahol tényleg megmutathatják a tudását. Így esett a GSD&M reklámügynökség választása Danny Downey kaszkadőrre és Ben Conrad-ra, a Ken Block féle Gymkhana filmek rendezőjére, akik egy bekamerázott BMW-ben vitték hajmeresztő tesztvezetésre az "áldozatokat".

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr704667461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása