Safari a plázában
Többször találkozhattatok már itt a blogon az augmented reality (azaz kiterjesztett valóság) fogalmával, elég csak a legutóbbi mókás Volkswagen Beetle reklámra gondolni. Ez a hirdetés típus az okostelefonok és táblagépek térhódításával egyre népszerűbb lesz, hiszen a megszokott szürke reklámok életre kelhetnek benne, kiteljesedhetnek és igazán szórakoztató formában hozhatják el a vásárlókhoz a terméket.
Adódik a kérdés, hogy akinek nincs okostelefonja az miért nem élvezheti ki az e fajta reklámok nyújtotta élményt? Nos, az Appshaker talált megoldást a problémánkra és kishazánkba egészen extrém módon szállította le a National Geographic és a UPC legújabb kampányát.
Az egyik bevásárlóközpontban egy hatalmas kivetítőn követhetik végig a járókelők, ahogy épp delfinekkel, dinoszauruszokkal vagy vadállatokkal találják szemben magukat, bár ha úgy adódik egy kiadós eső is várhat rájuk. Ha pedig a megfelelő pontra állnak, akkor még interakcióba is léphetnek a virtuális élőlényeikkel.
Kreatív és ügyes reklám, még több ilyet kérünk! :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.