Safari a plázában

Safari a plázában

2011. november 04. | Akos Moldvan

 

Többször találkozhattatok már itt a blogon az augmented reality (azaz kiterjesztett valóság) fogalmával, elég csak a legutóbbi mókás Volkswagen Beetle reklámra gondolni. Ez a hirdetés típus az okostelefonok és táblagépek térhódításával egyre népszerűbb lesz, hiszen a megszokott szürke reklámok életre kelhetnek benne, kiteljesedhetnek és igazán szórakoztató formában hozhatják el a vásárlókhoz a terméket.

Adódik a kérdés, hogy akinek nincs okostelefonja az miért nem élvezheti ki az e fajta reklámok nyújtotta élményt? Nos, az Appshaker talált megoldást a problémánkra és kishazánkba egészen extrém módon szállította le a National Geographic és a UPC legújabb kampányát.

Az egyik bevásárlóközpontban egy hatalmas kivetítőn követhetik végig a járókelők, ahogy épp delfinekkel, dinoszauruszokkal vagy vadállatokkal találják szemben magukat, bár ha úgy adódik egy kiadós eső is várhat rájuk. Ha pedig a megfelelő pontra állnak, akkor még interakcióba is léphetnek a virtuális élőlényeikkel.

Kreatív és ügyes reklám, még több ilyet kérünk! :)

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr53352197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása