A söröd biztonságban van!
Argentínában nem valószínű, hogy a ma kezdődő Európa-bajnokság miatt lennének besózva, valószínűleg ott alapjáraton őrület van egész évben, ha a futball szóba kerül. A sör és focimeccs nézés pedig szorosan összetartozó dolgok, így a Dél-amerikai országban igencsak népszerű Andes sörmárka olyan találmánnyal rukkolt elő, amit mi európai fociszerető férfiak is honosíthatunk a cél érdekében.
Talán páran emlékeznek a szintén tőlük származó ötletre, amikor a címke jelzett, ha kellő hőmérsékletre hűlt a nedű, nehogy rossz helyen és főleg rossz időben bontsuk meg szomjoltásra kedvencünket. Most viszont komolyabbra vették a figurát és ennél jóval fontosabb problémára koncentráltak a Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi reklámügynökségnél.
Hogyan mentsük meg a sörünket az illetéktelen kezekbe jutástól? Íme a tökéletes álcázási trükkök, amik garantáltan sikerrel járnak.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.