Ismét írd a sztorit kedved szerint!
Bizonyára sokan emlékeznek a Tipp-Ex javítófestékeket gyártó cég első nagy durranására a Youtube-on, ahol egy úgynevezett "Take-Over" kampánnyal rukkoltak elő, hatalmas népszerűséget szerezve ezzel a márkának és magának a reklámnak. Aki még nem látta a vadászatról szóló, de a látogató által alakítható történetet és annak több, mint 50 féle befejezési lehetőségét először feltétlenül kattintson ide!
A mostani kampány hasonlóképpen működik az előzőhöz, sőt mi több, még a két főhős is ugyanaz. A vadászat úgy tűnik, hogy egy kellemes baráti kapcsolatba torkollott, hiszen épp születésnapot ünnepelnek a srácok, amikor egy meteor kezd feléjük közeledni.
Hogy mi lesz a vége ennek az egésznek? Nézd meg a videót, majd válassz egy évszámot! (Mi az 1980-at ajánljuk a Pacman rajongóknak.)
Nektek melyik a kedvenc? Várjuk a kipróbált évszámokat kommentben!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.