Megérett a Facebook like
Tegnap bemutattuk a Heineken brazil csapatának rendhagyó Facebook-LIKE gyűjtő akcióját, ma pedig a Cadbury és a Porsche segítségével mutatjuk meg, hogy mi történik, ha egy brand esetében beérik a LIKE gyűjtés és milliós rajongószámot tudhatnak magukénak.
A Cadbury az 1 milliós álomhatárról, a Porsche pedig ennek a duplájáról kívánt megemlékezni nem mindennapi módon. A köszönet nyilvánítás a nagy márkáknak (is) egy fontos gesztus a közösségi média világában, nemcsoda hát, ha a Cadbury 3 tonna csokoládét halmozott fel, hogy elkészítse a világ valószínűleg legnagyobb csokoládéból épülő LIKE gombját. (3 dimenzióban, hogy még egy csavar legyen benne...)
A munka igazi kirakósjátékra hasonlított, melyet pontos tervezés és még pontosabb szervezés előzött meg. A 48 óra alatt felépített műremek legutolsó darabját pedig a Cadbury egyik legnagyobb rajongója helyezhette fel a csúcsra. Arról sajnos nem szól a fáma, hogy az alkotás elkészülése közben hány kiló édesség esett a "járulékos veszteség" áldozatává, de a "lebontáskor" mindenesetre szívesen ott lennénk.
Valamivel költségesebb módját választotta az ünneplésnek a Porsche. Jubilleumi Porsche Cayman autójukon ugyanis az összes rajongójuk fényképe megtalálható! A négykerekű fenevad virtuális formában megtekinthető az interneten az alábbi címen: http://2m.porsche.com/
De élőben is körül lehet járni 2012. januártól a stuttgarti Porsche Múzeumban.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.