Megérett a Facebook like

Megérett a Facebook like

2012. január 24. | Akos Moldvan

 

Tegnap bemutattuk a Heineken brazil csapatának rendhagyó Facebook-LIKE gyűjtő akcióját, ma pedig a Cadbury és a Porsche segítségével mutatjuk meg, hogy mi történik, ha egy brand esetében beérik a LIKE gyűjtés és milliós rajongószámot tudhatnak magukénak.

A Cadbury az 1 milliós álomhatárról, a Porsche pedig ennek a duplájáról kívánt megemlékezni nem mindennapi módon. A köszönet nyilvánítás a nagy márkáknak (is) egy fontos gesztus a közösségi média világában, nemcsoda hát, ha a Cadbury 3 tonna csokoládét halmozott fel, hogy elkészítse a világ valószínűleg legnagyobb csokoládéból épülő LIKE gombját. (3 dimenzióban, hogy még egy csavar legyen benne...)

A munka igazi kirakósjátékra hasonlított, melyet pontos tervezés és még pontosabb szervezés előzött meg. A 48 óra alatt felépített műremek legutolsó darabját pedig a Cadbury egyik legnagyobb rajongója helyezhette fel a csúcsra. Arról sajnos nem szól a fáma, hogy az alkotás elkészülése közben hány kiló édesség esett a "járulékos veszteség" áldozatává, de a "lebontáskor" mindenesetre szívesen ott lennénk.

Valamivel költségesebb módját választotta az ünneplésnek a Porsche. Jubilleumi Porsche Cayman autójukon ugyanis az összes rajongójuk fényképe megtalálható! A négykerekű fenevad virtuális formában megtekinthető az interneten az alábbi címen: http://2m.porsche.com/

De élőben is körül lehet járni 2012. januártól a stuttgarti Porsche Múzeumban.

 

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr83742988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása