Itt a digitális pizza
A Scholz & Friends kreatív ügynökség úgy gondolta ideje meggyőzően érvelni a legnagyobb ügyfelek felé rátermettségükkel kapcsolatban. Gondoltak hát egy nagyot és megalkották az első digitális pizzát, melyen a paradicsom feltét egy működő QR kódot ábrázolt.
Az olasz kedvencet aztán eljuttatták minden olyan partnerhez akikkel komolyan számolnának, hogy garantáltan leessen az álluk a kreatív hirdetési formától. Négy héten keresztül futárok hada mászkált az újfajta vonalkóddal ellátott olasz kedvenccel, hogy meggyőzzék a cégeket bizony van még ott ötlet ahonnan ez jött. Az eredmény természetesen nem maradt el, a QR kód lefényképezésével megnyíló mobil weboldalnak nem csak látógatói, de később megrendelői is születtek. Kreatív "álláskeresés" nem kétséges. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.