Amikor már nagyon szűkös a parkoló
A Mobilia Svédország egyk legnagyobb áruházlánca. Legújabb kampányukban az újonnan felépített parkolóházba szerették volna átcsábítani az autósokat a kinti szűkössé vált parkolóból. Amitől nagyon komoly ez a reklám az, hogy viszonylag keveset tettek ezért, de a manapság oly népszerű social media oldalak és az internet úgy általában gondoskodott arról, hogy mindenki tudjon (sőt beszéljen!) róluk! Egyik éjszaka egy ügyes húzást csináltak, egymásra pakoltak két autót (melyeknek feltehetőleg nem valós vásárló a gazdája) és ezután...... és ezután hátradőltek és várták a reakciókat.
Azok menetrend szerűen el is árasztották az internetet fényképekkel, cikkekkel, bejegyzésekkel, majd mikor kellő hype volt az akció körül a Mobilia is lépett és online és print formájában lerántotta a leplet az akció lényegéről. És a slusszpoén? Na azt nézzétek meg magatok! :)
Kreatív reklám és nem utolsó sorban olcsó és hatékony! :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.