Mindenkinek szüksége van egy Harvey-ra
A kereskedelmi TV reklámok hatékonyságára szerette volna felhívni a figyelmet a Thinkbox nevű cég. A reklámból ugyan nem derül ki, hogy ők kik is valójában, de valószínűsíthetőleg egy marketing- és reklámügynökség lesz az Egyesült Királyságban a kereskedelmi televíziós műsorszolgáltatás piacán.
A történetben egy fiatal pár új tappancsossal szeretné meglepni magát. A The Red Brick Road reklámügynökség rövidfilmjében Harvey, a talpraesett kutya, bociszemek és farokcsóválás helyett inkább a TV reklámok erejével próbálja felküzdeni magát a dobogó legfelső fokára.
Harvey bemutatkozó filmjében vasal, hozza-viszi a gyerekeket, tanul, játszik velük és a házimunkát sem veti meg.
Mindenkinek szüksége van egy Harvey-ra! Ezzel a szlogennel és Harvey magabiztos jövőképével zárul a reklám.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.