Vasárnapi klasszikus: Megfosztani a férfit egy BL meccstől?

Vasárnapi klasszikus: Megfosztani a férfit egy BL meccstől?

2011. augusztus 07. | Akos Moldvan

Vasárnap lévén - szokásunknak megfelelően - egy klasszikus reklámhoz nyúlunk, mely akár a TV-ben, akár az utcákon vagy az interneten, de komoly népszerűségre tett szert. Múlt héten a Heineken egyik (facebook) közönségdíjas rövidfilmjébe pillanthattatok bele. Ma ismét tőlük nézünk meg egy kicsit sem átlagos reklámkampányt.

A futball rajongók biztosan emlékeznek, hogy milyen jeles esemény volt 2009. október 21-én.

A Real Madrid és az AC Milan csapata játszott Bajnokok Ligája mérkőzést, ami egyenlő egy ünnepnappal mind az olasz, mind a spanyol emberek életében. Ezzel a JWT reklámügynökség is tisztában volt, de mit tehet egy olasz fanatikus, ha barátnője, főnöke vagy egyetemi professzora felajánl neki egy jegyet egy klasszikus zenei estre pontosan aznap estére? A kényszer nagy úr sajnos, úgyhogy leginkább semmit. Maximum reménykedik egy csodában. De a Heinekennek hála a csoda valóra válik...


 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr403084525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása