Mellrák megelőző reklámkampány figyelemfelkeltő köntösben
A 2011-es Cannes Lions bronzérmese lett az alábbi kampány, amit a The Polish Federation of Cancer Survivors (A rákot legyőző közösség Lengyelországban) készített el a varsói EuroRSCG reklámügynökség segítségével. A reklámkampány célja, hogy ráébressze a nőket a mammográfiai vizsgálatok fontosságára. Szlogenjük - és a kampány is - erre épít: "Ami felett egy ember elsiklik, azt egy gép megtalálhatja".
Egy fehérneműboltban a vásárlás után egyedi csipogókat csempésztek a vásárlók szatyrába, ami természetesen a kijáratnál besípolt. A meglepődött hölgyvásárlók ezután találták meg a mellrák veszélyeire figyelmeztető csipogót, amin szerepelt egy telefonszám és elérhetőség is, ahol segíthetnek a megelőzésben nekik.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.