Mellrák megelőző reklámkampány figyelemfelkeltő köntösben

Mellrák megelőző reklámkampány figyelemfelkeltő köntösben

2011. július 26. | Akos Moldvan

 

A 2011-es Cannes Lions bronzérmese lett az alábbi kampány, amit a The Polish Federation of Cancer Survivors (A rákot legyőző közösség Lengyelországban) készített el a varsói EuroRSCG reklámügynökség segítségével. A reklámkampány célja, hogy ráébressze a nőket a mammográfiai vizsgálatok fontosságára. Szlogenjük - és a kampány is - erre épít: "Ami felett egy ember elsiklik, azt egy gép megtalálhatja".

Egy fehérneműboltban a vásárlás után egyedi csipogókat csempésztek a vásárlók szatyrába, ami természetesen a kijáratnál besípolt. A meglepődött hölgyvásárlók ezután találták meg a mellrák veszélyeire figyelmeztető csipogót, amin szerepelt egy telefonszám és elérhetőség is, ahol segíthetnek a megelőzésben nekik.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr23084505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása