Két magyar reklám, amitől tátva marad a szád

Két magyar reklám, amitől tátva marad a szád

2015. július 26. | Akos Moldvan

Na nem feltétlenül azért, mert annyira jók, hogy jövőre Cannesban izgulunk értük, sokkal inkább azért, mert olyan pszichedelikus élményt kapunk a megtekintésük után, hogy egy komolyabb buli Ozorán csak bábjáték ezekhez képest. De ne legyünk túl szigorúak, a Fujitsu klíma reklámja még akár viccesnek is mondható (igaz, hogy az alsógatyás apukákat már poén szinten leütötték mások korábban), de azért a kereskedelmi csatornákon főműsoridőben érezhetően kilóg a lóláb. 

A Valdor kacsacsa reklámja viszont annyira alámegy mindennek, hogy az előző Fujitsu film tényleg Cannes esélyesnek tűnik mellette. A szójátékért már alapból járna egy 24 órás végtelenített videó lejátszás egy sötét szobában a kitalálónak, de a kivitelezés annyira kemény, hogy a régi retro reklámjaink könyörögnek a receptért. Az apuka persze közelében sincs a természetességnek, de az igazi csúcspont mégiscsak a kisfiú homlokcsapása. Az elején a táncot (kacsacsa - cha-cha-cha.. érti mindenki ugye?) pedig meg sem próbálom értelmezni a fő történetben. Nem tudom mi a mentség erre a reklmra, az egyetlen szerencséjük talán, hogy 4-5 megtekintés után sem tudtam megmondani pontosan ki a hirdető, rá kellett keresnem Google-ön.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr87654970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása