A Hyundai segítségével üzent apukájának az űrbe
Stephanie - egy 13 éves amerikai kislány - nagyon szerette volna meglepni édesapját, aki jelenleg a Nemzetközi Űrállomáson tölti napjait, távol a családtól. A Hyundai úgy gondolta, hogy besegít neki, hiszen a reklámnak sem utolsó kreatív ötlet - miszerint olyan üzenetet küldenek az apukának, ami még az űrből is látszik - egyben új Guiness-rekord is lehet, így két legyet ütnének le egy csapásra.
Ahhoz azonban, hogy az űrből valamit tényleg látni lehessen viszonylag nagyban kell gondolkodni. Ezért egy kisebb város méreteit vették alapul a kiszáradt nevadai sóstó medrében és 11 db Hyundai Genesis segítségével, kilenc négyzetkilométeres területen rajzolták fel Stephanie eredeti levelének pontos, nagyított mását.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.