IKEA katalógus bemutató Apple stílusban
Az Apple kommunikációs stílusa - legyen szó akár keynote-ról, akár egy terméket bemutató Youtube videóról, - mindig is egyedi és különleges hangulatú volt. Ez szerencsére a mai napig nem változott, rövidfilmjeiket egyszerű, minimalista stílus és gyönyörű, kiváló minőség jellemzi. A videókban sokszor már a fény is úgy csillan meg a készülékeken, hogy az ember azonnal tapicskolni, vagy még inkább tulajdonolni akarja azt.
Így volt ez 2010-ben az iPad bemutatásakor is. Az erre készült rövidfilm megtekintése után csak a néző csak annyit mondott magában: "Eddig nem tudtam mi az a táblagép, de akarok egyet most".
Erre a hangulatra próbált meg ráerősíteni az IKEA is, kellő humorral és iróniával megfűszerezve azt. Lemásolták ugyanis az imént említett kisfilm jellegzetes részeit, de az iPad helyére legújabb, 2015-ös katalógusukat tették. Nem is gondolnánk, de bizony színesek a lapjai az újságnak, melyben "előre telepített tartalom" van, az oldalak között pedig ujjunk segítségével tudunk lapozni. Nem kell tölteni, így az élettartam gyakorlatilag konvergál a végtelenhez, könyvjelzőket pedig mondanom sem kell, hogy játszi könnyedséggel készíthetünk a legújabb katalógusban.
Hogy ráerősítsenek az „instant get” érzésre, a katalógust néhány országban iPad-hez hasonló dobozban szállították ki, így még az „unboxing” élmény is meglehetett a leendő vásárlóknak.
Jópofa, ötletes!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.