Ennél nagyobb zsákolás nincs!
De van. - Fogja írni pár kosárlabda őrült a hozzászólásokban, de szűkítsük akkor a "reklámfilmek" kategóriájára a dolgot és úgy már biztosan megáll a címben tett kijelentésem. A Turkish Airlines legújabb videója a Youtube-on most lépi át az 1 milliós nézettséget, ami 2 nap után egyáltalán nem mondható rossznak. Ami pedig a videóban zajlik egyenesen zseniális.
Az Euroliga kosárdöntőjére készített reklám egy egészen elképesztő - egy snittből megoldott - zsákolásra van kihegyezve, mely mint kiderült 4 óra és 22 kemény próbálkozás eredményeként született meg. A résztvevők a final four-ba jutott Maccabi Tel-Aviv játékosai.
Maga az ötlet persze nem újdonság, de ez semmit nem von le a reklám értékéből. Nézzétek a werkfilmet is, nagyon üt!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.