A LEGromantikusabb Valentin-nap
Felejthetetlen élménnyel ajándékozott meg a Vodafone Magyarország egy fiatal párt két nappal Valentin-nap előtt az Uránia moziban. A történet a Facebookon kezdődött (akik nem mellesleg tegnap vásárolták meg a WhatsApp nevű üzenetküldő programot potom 19 milliárd dollárért), ahol a rajongók a "Megdönteni Hajnal Tímeát" c. film premier előtti bemutatójára nyerhettek páros belépőket.
A videóban szereplő párocska azonban jól lemaradt a filmről, bár ahogy nézem nem szomorkodtak túlságosan emiatt. A Voda ugyanis - hasonlóan a Bud Light Super Bowl reklámjához - egy olyan élménycsomaggal lepte meg őket, ahol csak sodródik az ember az eseményekkel és halvány fogalma sincs mi jöhet legközelebb. Volt itt autókázás, helikopterezés, útmenti üzenetek és egy romantikus vacsora Budapest egyik legszebb panorámájával, zenével, pezsgővel... egyszóval minden adott volt egy valóban felejthetetlen estéhez. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.