Milyen lesz az új Yahoo logó?
A komoly nagyvállalatok életében nem ritkák a különböző design vagy arculatváltások. Bizonyos idő után mondhatni menetrendszerűen érkeznie kell egy kis vérfrissítésnek, hogy újult erővel, kellő lendülettel haladhassanak tovább a megkezdett úton. A lassan 20 éves Yahoo!-t is elérte a változás szele, melynek első jele a korábban a Google-nél tevékenykedő Marissa Mayer átigazolása volt, akinek legfőbb feladatául a belassult, megfásult cég felpörgetését, fiatalítását tűzték ki. Egyik legkomolyabb intézkedése talán a tavaly májusban történt Tumblr blogszolgáltató felvásárlása volt. A több mint egymilliárd dolláros biznisz célja a meglévő (talán kicsit idősödő) közönség erőteljes fiatalítása volt.
A napokban indult egy újabb projekt is, melynek célja a jelenlegi Yahoo logo lecserélése. Hogy valami csavar és kreativitás is legyen a dologban, augusztus 5-től 30 napon keresztül minden nap új logót láthat a nagyközönség az oldalon és ezek egyike lesz szeptember 5-től majd hivatalosan is a Yahoo új és friss logója.
Az elmúlt napokban párat már megvillantottak, de aki nagyon kíváncsi az az alábbi videóban megtekintheti mindegyiket. Túl sokat persze ne tessék várni, a lila szín és a felkiáltójel elhagyása szentségtörés lenne, így ezzel a gondolattal nem kacérkodtak a designerek sem.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.