Nyertek az okos ötletek a Cannes Lions 2013-on
A keddi napon közterületi, mobil, média és innovációs kategóriában adták át a díjakat Cannes-ban a reklámfesztiválon. Idén a közterületi kategóriában 5562 nevező közül az Ogilvy France diadalmaskodott az IBM-nek készített kampányával, melyet már Facebook oldalunkon is bemutattunk.
Az IBM "Smarter Cities" néven futó programjának lényege, hogy a világ nagyvárosait olyan kültéri reklámokkal lássa el, melyek okos, de egyszerű ötletekkel élhetőbbé, biztonságosabbá vagy éppen hasznosabbá teszik az adott várost. Nem kell nagy dolgokra gondolni, van amelyik "okosplakát" megvéd az esőtől vagy épp megkönnyíti a böröndök lépcsőkön való felcipelését, esetleg segít lepihenni, ha épp híján vagyunk erőnknek.
Okos ötletek az okosabb városokért. :)
A többi kategória díjazottjai a tegnapi napon:
A mobil kategória nyertese:
Ügynökség: DDB DM9JaymeSyfu (Fülöp-szigetek)
Ügyfél: Smart Communications
Nyertes pályázat: Smart Public Affairs
A média kategória nyertese:
Ügynökség: Ogilvy & Mather (Amszterdam, Hollandia)
Ügyfél: Dela temetkezési vállalat
Nyertes pályázat: Why wait until it's too late?
Az innovációs kategória nyertese:
Ügynökség: The Barbarian Group (New York, USA)
Ügyfél: Cinder
Nyertes pályázat: Cinder Creative Coding
Ha lemaradtál a pr, dm, promó és kreatívhatékonysági kategória nyerteseiről kattints bátran!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.