Nyertek az okos ötletek a Cannes Lions 2013-on

Nyertek az okos ötletek a Cannes Lions 2013-on

2013. június 19. | Akos Moldvan

A keddi napon közterületi, mobil, média és innovációs kategóriában adták át a díjakat Cannes-ban a reklámfesztiválon. Idén a közterületi kategóriában 5562 nevező közül az Ogilvy France diadalmaskodott az IBM-nek készített kampányával, melyet már Facebook oldalunkon is bemutattunk.

Az IBM "Smarter Cities" néven futó programjának lényege, hogy a világ nagyvárosait olyan kültéri reklámokkal lássa el, melyek okos, de egyszerű ötletekkel élhetőbbé, biztonságosabbá vagy éppen hasznosabbá teszik az adott várost. Nem kell nagy dolgokra gondolni, van amelyik "okosplakát" megvéd az esőtől vagy épp megkönnyíti a böröndök lépcsőkön való felcipelését, esetleg segít lepihenni, ha épp híján vagyunk erőnknek.

Okos ötletek az okosabb városokért. :)

001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg

005.jpg

A többi kategória díjazottjai a tegnapi napon:

A mobil kategória nyertese:
Ügynökség: DDB DM9JaymeSyfu (Fülöp-szigetek)
Ügyfél: Smart Communications
Nyertes pályázat: Smart Public Affairs

A média kategória nyertese:
Ügynökség: Ogilvy & Mather (Amszterdam, Hollandia)
Ügyfél: Dela temetkezési vállalat
Nyertes pályázat: Why wait until it's too late?

Az innovációs kategória nyertese:
Ügynökség: The Barbarian Group (New York, USA)
Ügyfél: Cinder
Nyertes pályázat: Cinder Creative Coding

Ha lemaradtál a pr, dm, promó és kreatívhatékonysági kategória nyerteseiről kattints bátran!

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr815369551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása