Dánia, a világ legboldogabb országa
"Nyiss a boldogságra!" Valószínűleg mindenki hallotta már kis hazánkban ezt a kifejezést, mely a Coca-Cola kampányainak hatására ragadt meg leginkább az emberek fejében. Az üdítőgyártó óriásvállalat persze nemzetközi szinten is szeret reklámfilmjeiben, promócióiban a "boldogsággal" operálni, ha pedig a helyszín a kutatók által is a világ legboldogabb országának kikiáltott Dánia, akkor szinte kötelező hozni a jól bevált formulát.
Véletlenek nincsenek ugye... De mégis egy egészen különleges dolgot sikerült felfedeznie a Coca-Colának és a Koppenhágában tevékenykedő McCann reklámügynökségnek az üdítőital logójával kapcsolatban: A logo ugyanis tartalmazza Dánia nemzeti lobogójának kicsinyített mását (de legalábbis nagyon hajaz rá).
Így történt hát, hogy a boldogsághormon elszabadult a fúzió hatására és Dánia fővárosának repterén egy zászló automatában materializálódott. Mivel az emberek imádnak zászlóval integetni rég nem látott szeretteiknek, amikor egy hosszú útról hazatérnek, a Coca-Cola gondoskodott arról, hogy senki se szenvedjen hiányt a nemzeti színű lobogóból.
Ügyes és kedves kis ötlet!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.