Mercedes CLA jótékonysági kampány
Sportos arányok és erőteljesen dinamikus forma jellemzi a Mercedes-Benz legújabb, csak Magyarországon gyártott új négyajtós kupéját, a CLA-t.
A gyártást jelképesen és ünnepélyesen is beindító Job Nr. 1 rendezvényen gördült le a legelső CLA a futószalagról Kecskeméten, mely a történelmi pillanat után újabb fontos mérföldkőhöz érkezett. Ez az autó lesz ugyanis az alapja a Mercedes-Benz legújabb jótékonysági kampányának, mely az első - szintén Kecskeméten gyártott - Mercedes B-osztályhoz hasonlóan a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat megsegítését hivatott promótálni.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat célja a fizikailag, értelmileg sérült, az árva és szociálisan hátrányos helyzetű gyermekek felkarolása, életkörülményeik javítása, gyermekintézmények segítése. A Mercedessel való partnerségük kezdete 2012. április 1-jén indult, amikor is elindították a MobileKids névre hallgató programjukat a fent említett B-osztály aukciójával.
A mostani kampányukban a szemtelenül gyönyörű vonalakkal rendelkező CLA Job Nr. 1. felületét egységes parcellákra osztják és ezeket értékesítik médiafelületként. A befolyt összegből a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat munkájának támogatása a cél.
Az egységes felületek 10.000 Ft-os áron kerülnek értékesítésre, de természetesen nagyobb értékű felajánlás esetén nagyobb felület áll az adakozók rendelkezésére. Az autóra bárki elhelyezhet bármit, az ott megjelenő képeknek csak a képzelet szabhat határt. A különböző cégek és magánszemélyek által "újjávarázsolt" négykerekűt végül a Gourmet Fesztiválon, a Balaton Soundon, a Szigeten és több nagy bevásárlóközpontban is megcsodálhatja majd a nagyközönség.
KATTINTSATOK a fejlécben lévő linkre és pingáljátok ki Ti is az új CLA-t egy nemes cél érdekében!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.