Audrey Hepburn egy csokoládé reklámban
Teljesen átlagos reklámfilmként indul a Galaxy csokoládémárka legújabb alkotása, mely idilli mediterrán tengerparton játszódik az 1960-as években. Viszont ha már egyszer adott a korszak, akkor miért ne lenne adott a korszak egyik legemlékezetesebb színésznőjének szereplése is a rövidfilmben, tette fel a kérdést az AMV BBDO reklámügynökség.
Gondoltak hát egy merészet és a Framestore szakembereivel magát Audrey Hepburnt nevezték ki a reklám kulcsfigurájának, ami tekintve a tényt, hogy a gyönyörű színésznő 20 éve elhunyt, meglehetősen bizarr ötlet. De a technika manapság elképesztő dolgokra képes. Elég csak a Google új okosszemüvegére vagy a Microsoft illumiRoom névre keresztelt élménynövelőjére gondolni.
Így történt hát, hogy CGI technikával (3D-s számítógépes grafika) egy megdöbbentően valósághű Audrey Hepburnt varázsoltak a reklámba, hogy egy buszon ülve a csúcsforgalom közepén egyetlen pillantásával elvarázsoljon egy autóban ülő férfit, aki aztán megmenti őt a dugóban való ácsorgástól.
A készítők elmnondása szerint Audrey Hepburn macska szeme és "védjegy mosolya" volt a legnehezebben visszaadható, de a film és divatikon karcsú és huncut arca egészen zseniális módon köszön vissza, így bátran kihúzhatják magukat és zsebelhetik be az elismerést.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.