Kevés is elég, hogy a dolgok megváltozzanak

Kevés is elég, hogy a dolgok megváltozzanak

2012. november 14. | Akos Moldvan

saturn.jpg Bár a címben lévő szlogennel alapvetően a Generali a Biztonságért Alapítvány reklámfilmjeiben és óriásplakátjain találkozhat kishazánkban az ember, a németországi Saturn a Scholz & Friends reklámügynökség segítségével totálisan be is bizonyítja ezen állítás igazságtartalmát alábbi rövidfilmjükkel.

Történt pedig, hogy a film rendezője, Martin Werner egyik éjszaka a helyi kocsmában óhajtotta végignézni az aznap esti futballmeccset, majd amikor egy pillanatra elment az adás valósággal lázadás tört ki az italozóhelyen. Ekkor pattant ki a fejéből az isteni szikra, mely összefonódott az Edward Lorenz által megfogalmazott pillangóhatás elmélettel és mozgókép formájában a Saturn új reklámfilmjében materializálódott.

"A világnak szüksége van jobb technológiára", állítja Martin, azaz a Saturn. És, hogy miért? Elég csak megnézni - bár a férfiak többsége gyanítom tudja - milyen az, ha egy fontos meccs, fontos pillanatában a TV készülék felmondja a szolgálatot.

A filmet elnézve még azon is elgondolkodik az ember, hogy 2006-ban az MTV székház ostromnál lehet, hogy csak egy televízió rakoncátlankodott valahol és ez fajult el idáig...

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr924906348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása