Van 70 másodperced!
A Heineken már ügyesen beindította a legújabb James Bond filmmel összekapcsolt marketinggépezetét, most pedig, hogy közeledik a világpremier egy másik nagy szponzor a Coca-Cola Zero is izzította a rakétákat.
Instant titkosügynököket neveltek ki az antwerpeni központi pályaudvaron, akiknek 70 másodpercük volt arra, hogy ezernyi gyilkos akadály közt, az életüket kockáztatva eljussanak a 6. vágánynál lévő szerkezethez, melyet hatástalanítaniuk kellett. A játékban résztvevők legalábbis ilyen véresen komolynak hihették belülről a Duval Guillaume Modem reklámügynökség által megálmodott kampányt, a valóságban persze csak annyi történt, hogy a Coke Zero italautomatája felajánlott random embereknek két exkluzív jegyet a 007 - Skyfall premier vetítésére, a jegyeket azonban 70 másodpercen belül át kellett tudniuk venni. Akadályok is voltak persze, azonban korántsem olyan életveszélyesek. Hol egy takarító, hol egy régi ismerős, hol pedig egy gyümölcsárus tett keresztbe nekik szétguruló narancsokkal. És nem maradhatott ki a klasszikus jelenet sem, amikor óriási üveglapokat visznek át pont a főhős előtt. (Szerencsére itt senki sem gondolta, hogy lassítva át kéne ugrania az üvegen.)
A feladat, még ha nem is volt egyszerű, sikerült mindenkinek. Még úgy is, hogy a fent említett "hatástalanítás" egy éneklést takart, amivel aztán végleg hozzáférhetővé váltak a hőn áhított mozijegyek.
Igazán kreatív és vicces ötlet, mely abszolút beleillik a James Bond filmek világába is, ezért a Coca-Cola Zero megérdemel egy pacsit!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.