Az édesanyák szeme fénye
Blogunkon szinte azonnal a népszerűségi lista legtetejére ugrott a Procter & Gamble által megálmodott Thank You, Mom (Köszönöm Anya) kampány első reklámfilmje, mely a Londoni olimpia aprópóján készült el a W+K reklámügynökség keze nyomán.
Tekintve, hogy 15 nap múlva megkezdődnek a 30. Nyári Olimpiai Játékok az Egyesült Királyság fővárosában, várható volt, hogy a gondosan megtervezett és minőségi módon kivitelezett kampánynak érkezik egy újabb epizódja.
A tegnapi napon globálisan debütáló "Kids" (Gyermekek) névre keresztelt reklámszpot hasonlóan az előzőhöz, felemelő és megható képi elemekkel ragadja magával a nézőt. És bár 150 sportoló a P&G szponzori támogatását élvezi, a Daniel Kleinman által rendezett alkotás reflektorfényében ismét az édesanyák vannak, még ha ez eleinte nem is magától értetődő a képsorokból. A film mondanivalója örök igazság - attól függetlenül, hogy valaki olimpikon vagy sem - "Egy anya mindig kisgyermekként fogja látni azt, aki számára a legfontosabb".
Az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában leforgatott rövidfilm 7 különböző olimpiai számot elevenít fel 245 kisgyerek segítségével, akik 16 különböző ország színeiben tűnnek fel. Az eddigi TV-s és internetes megjelenéseket tovább bővítette a cég egy Facebookos alkalmazással is, ahol az ember köszönetet mondhat az édesanyjának videóval, fényképpel vagy akár egy megható szöveggel.
Úgy gondolom a P&G remekül nyúlt hozzá és használta ki a 2012-es olimpiai játékok témakörét úgy, hogy közben a legfőbb célközönségét is szem előtt tartva egy mindenki számára kellemes hangulatot hozó, az arcokra mosolyt csaló reklámkampánnyal örvendeztette meg a nagyközönséget.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.