Mit jelent anyának lenni?
100 nappal a londoni olimpia megnyitója előtt a Procter & Gamble egy igazán szép és megható reklámmal rukkolt elő. A Thank You, Mom (Köszönöm Anya) a legnagyobb kampány a P&G 174 éves történetében, mely egészen az olimpiai játékok végéig fog futni.A figyelem középpontjában pedig a sikert és dicsőséget szerző olimpikonok mögött álló édesanyák vannak, akik mindig óvták gyermeküket, vigyáztak rájuk, mellettük voltak és szorítottak értük a legfontosabb pillanatokban is.
Az alábbi 2 perces spotot egy díjnyertes rendező, Alejandro González Iñárritu közreműködésével forgatták le négy kontinens négy helyszínén, Londonban, Rio de Janieroban, Los Angelesben és Pekingben. A kampányt a mai trendeknek megfelelően a Social Media oldalakon is megtámogatták. A Facebook oldal, ahol a videó a tegnapi napon debütált már több, mint 500.000 rajongót tudhat magáénak. Ezt egészíti ki a reklámkampány Twitter oldala és a #ThankYouMom hashtaggel ellátott tweetek is.
Bár elég friss a P&G új reklámja, a Youtube-on máris több százezres nézettséget tudhat maga mögött, ami nem csoda, hiszen csodálatos történetben sikerült a gyermekeik álmaiért bármilyen áldozatra képes édesanyáknak köszönetet mondani, legyen az ember akár olimpikon, akár nem.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.