ZsebMetro
A Metro újság (mely nálunk Metropol néven fut mióta a Legfelsőbb Bíróság jogerős döntést hozott az azonos nevű nagykereskedelmi lánc tulajdonosa által indított perben a névhasználatról) Kanadában az új, okostelefonokra optimalizált applikációjának próbált a hagyományostól kicsit eltérő kampánnyal előrukkolni. A Rethink reklámügynökség segítségével a városban kihelyezett újságos standok mellé odacsempészték annak miniatűr (zseb) változatát is, melyet ha lenyitott az ember, akkor egy QR kódot talált benne. Ezt bescannelve azonnal az újság letölthető változatához irányították az illetőt.
Kreatív ötlet, kicsit emlékeztet minket a Mini egyik kampányára, bár valószínűleg a derékfájósokat sem azzal, sem ezzel a hirdetéssel nem sikerül a vásárlók között tudni.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.