Ha már megvan a csaj...
...Az Axe segít, hogy meg is tudd tartani.
Mióta bevezették az új Axe illatot a hölgyek számára, felkavarodott az Axe addig viszonylag sablonos, de hatékony reklámjainak cselekményszála is. Régen elég volt egy Axe tusfürdő és egy óriási zuhany a tengerparton vagy egy átlagos világvége party a szexi csajok felszedéséhez, igen ám... de mi a helyzet, ha áldozatunkat meg is szeretnénk tartani?
Randevúk végtelen sorozatán kell helyt állni ilyenkor nekünk férfiaknak, elég egy kis hiba és máris kapjuk a képzeletbeli üzenőfüzetbe a fekete pontokat. A londoni BBH reklámügynökség által készített rövidfilmekből megtudhatjuk, hogy a különböző hölgy-típusokat milyen módon lehet a leginkább lekenyerezni, hogy a fekete pontból piros legyen.
Persze aki eddig sem tudott jót derülni az Axe reklámokon, annak valószínűleg most is csalódnia kell, mert azért azt a cég is úgy gondolta, hogy a jól bevált formulán olyan nagyon sokat nem szabad változtatni. És tény, hogy a mostani reklámok nem az ellenállhatatlan Axe illatra, programozott robotként harapó nőkről szólnak, azért a legnépszerűbb sztereotípiákat, amik a gyengébbik nemről kialakultak nem voltak restek bemutatni itt sem.
Legyen szó színházról, táncról, vásárlásról, a reklámfilmeket megnézve egyértelművé válik, hogy bármikor kerülhetünk mi is ilyen helyzetbe. De uraim! Ha már benne vagyunk legalább kreatívan kerüljünk ki belőle.
Egyedüli kakukktojás talán a "sportos lány", de megfelelő ambícióval és elszántsággal ő rá is van ellenszer. A 2012-es Axe tusfürdők segítségével és az alábbi 5 rövidfilmben bemutatott jó tanács felhasználásával elképzelhetetlen a kudarc egy randin!
(Csak vicceltem... a nők kiszámíthatatlanok, így természetesen semmire sincs garancia.)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.