Érzéki csábítás
A Super Bowl közeledtével mindig óriási a felhajtás a külön erre az alkalomra készített reklámszpotok körül. A FIAT idei alkotása azért igazán nagyszerű, mert a reklám nagy részéből egy mukkot sem értek, mégis pillanatok alatt az egyik kedvenc Super Bowl reklámjaim közé sikerült beverekednie magát. Elképzelhető persze, hogy ehhez a fekete ruhás főszereplőnek is köze van, de hát istenem, ha egyszer van érzéke a színjátékhoz.
Nem lőném le a rövidfilm csattanóját, így szigorúan csak a tényekre hagyatkozva legyen annyi elég, hogy az új FIAT 500 Abarth reklámja nem hazudtolja meg a felpaprikázott kisautó motorikus tudását és az érzékekre ható képességét sem. A 2007-ben visszatért Abarth a Fiat gyári típusaiból készít teljesítményben és optikailag is erősen sportosra faragott vadállatokat és az ennek szellemében készült rövidfilm legalább annyira hatásos, mint maguk az Abarth gépezetek.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.