Fél perc szünet a Super Bowl alatt

Fél perc szünet a Super Bowl alatt

2012. január 27. | Akos Moldvan

Közeleg a Super Bowl napja, így egyre több ezzel kapcsolatos reklámfilm lát napvilágot az interneten. A világ egyik legnagyobb sporteseményén tavaly nagyjából 2,9 millió dollárba került egy 30 másodperces reklámspot. Sok vállalat erre az időpontra rögzíti az új kampánybevezetését, az amerikaiaknak ezért is érdekes a Super Bowl, mert ekkor látják meg az új reklámokat is, amelyek utána jó pár hónapig uralni fogják a médiumokat.

A TDA Boulder reklámügynökség által prezentált rövidfilm az átlagos Super Bowl reklámtól viszont egész komoly szinten eltér. Tekintve az előbb említett összegeket egészen érdekes "pazarlásnak" tűnhet a FirstBank-nak készített produkciójuk, de a mondanivaló alapján mégis azt kell mondanunk, hogy egy nagyon ügyesen átgondolt ötletről van szó.

A világ legnézettebb sporteseményén ugyanis a meccs mellett a körítést sem szívesen hagyja ki senki, legyen az koncert, reklám vagy bármi egyéb. Igen ám, de ki bírja ezt anélkül, hogy ne menjen ki oda, ahova a király is gyalog jár? Valószínűleg senki... De köszönhetően a FirstBanknak, mindenkinek biztosítva lesz 30 másodperc csak azért, hogy elintézze folyóügyeit.

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr483895821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása