Barát és ellenség egyszerre
Sokunknak összefut a nyál a szájában egy jó fokhagymás lángos hallatán, de ezzel együtt egyből eszünkbe jut egyetlen hibája is... utána jó ideig kerülnünk kell a "szorosabb együttműködést" az emberekkel, ha nem akarjuk őket fokhagyma felhőbe burkolni.
Az alábbi holladiai print hirdetésben is egy ilyen baleset történt, bár valószínűsítem, hogy a lángos, mint lehetséges ötletadó szóba sem került az N=5 reklámügynökség szakembereinek megbeszélései során.
Ahogyan az látható a Heinz extra erős fokhagyma szószt bizony messzire elkerülik az apróhirdetések, így az újság közepén egészen egyedi kiemeléssel kap helyet, hogy saját magát reklámozza! Remek ötlet, mely tisztában van a termék sajátosságaival és egészen kreatív módon használja fel azt.
Hasonlít egy régi Oral-B print hirdetésre, ahol a rossz szájszag miatt maradt ki az átlagosnál több hely egy telefonkönyvben. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.