A cél szentesíti az eszközt

A cél szentesíti az eszközt

2012. január 11. | Akos Moldvan

Könnyed reklámfilm következik Finnországból, az Atria-tól, akik egyéb más mellett előre elkészített ételek gyártásával és forgalmazásával is foglalkoznak. A reklám érdekes lehet azon férfi (vagy akár hölgy) olvasóink számára, akik még egy kicsit rutintalanok a főzésben és ezzel együtt az ilyen típusú randevúk kivitelezésében. Legyen szó kaja rendelésről, vagy kész ételek 5 perc alatt való felmelegítéséről, ne feledkezzünk meg soha a főzéssel járó káosz, illatok és egyéb körülmények professzionális kivitelezéséről, nehogy a vacsora partner rájöjjön a csalafintaságra. Íme egy kis oktatófilm a TBWA Helsinki reklámügynökségtől.

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr303536000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása