Légy előrelátó! Vagy legalább a kocsid legyen az...
Habár a Volvonak azt hiszem sikerült már az elmúlt évtizedek során elérnie azt, hogy a biztonságot legfőbb értéknek tartó autómárkák között az első helyen említsék, a svédországi Forsman & Bodenfors reklámügynökség úgy gondolta abból nagy baj nem lehet, ha ezt még jobban kihangsúlyozzák egy kreatív print hirdetéssel.
Az új V70 egyik nagyszerű funkcióját egy 2 oldalas reklám prezentálja. A rendszer még azelőtt detektálja a gyalogost, hogy azt mi látnánk. Az újságban mondjuk nagy baj nincs, ha csak hanyag eleganciával lapozunk és nem vesszük észre a középen megbúvó gyalogost, de a való életben lehet, hogy segítségünkre lenne olykor-olykor ez a funkció, hogy még csak baleset közeli szituációba se keveredjünk.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.