Légy előrelátó! Vagy legalább a kocsid legyen az...

Légy előrelátó! Vagy legalább a kocsid legyen az...

2011. december 08. | Akos Moldvan

 

Habár a Volvonak azt hiszem sikerült már az elmúlt évtizedek során elérnie azt, hogy a biztonságot legfőbb értéknek tartó autómárkák között az első helyen említsék, a svédországi Forsman & Bodenfors reklámügynökség úgy gondolta abból nagy baj nem lehet, ha ezt még jobban kihangsúlyozzák egy kreatív print hirdetéssel.

Az új V70 egyik nagyszerű funkcióját egy 2 oldalas reklám prezentálja. A rendszer még azelőtt detektálja a gyalogost, hogy azt mi látnánk. Az újságban mondjuk nagy baj nincs, ha csak hanyag eleganciával lapozunk és nem vesszük észre a középen megbúvó gyalogost, de a való életben lehet, hogy segítségünkre lenne olykor-olykor ez a funkció, hogy még csak baleset közeli szituációba se keveredjünk.

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr943444642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása