Foci a biliárdasztalon? Lehetséges...
Innovatív kampányt készített Argentinában az Ogilvy reklámügynökség a Budweisernek még tavasszal. A labdarúgás Mekkájában egy új sportágat, a POOLBALL-t próbálták megszerettetni az emberekkel, erre pedig minden esélyük megvolt hiszen az argentinok két szenvedélyét kapcsolták össze, a futballt és az éjszakai életet. Valljuk be ezzel nagyot bukni nem nagyon lehet így. Egy hatalmas 7×3 méteres biliárdasztalt készítettek a szabályokat nem áthágva kereken 15 db focilabdával (golyóval).
Az új őrület egy hatalmas rendezvényen debütált, így az első mérkőzést több, mint 600 ember élvezhette. "Nem is olyan sok" mondhatná egy-két statisztika rajongó, de ha hozzávesszük, hogy a rangadót a Fox Sports és az ESPN csatorna is közvetítette, akkor máris megsokszorozódik a nézőszám. Azt hiszem ezek után nemcsak kreatív hanem sikeres kampányként is el lehet könyvelni a Budweiser igencsak szórakoztató ötletét.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.