Egy kör, egy magazin
A legjobb hirdetések egyben a legegyszerűbbek is!
És ezt nem csak én mondom, hanem a brazíliai Audi magazint képviselő AlmapBBDO reklámügynökség szakemberei is. A kiadvánnyal elrugaszkodtak a csak és kizárólag offline felületeken való megjelenéstől és már iPad-re is megjelentetik publikációikat. A hirdetés figyelemfelkeltő, játékos, szakít a hagyományos elemekkel... és még ajándékot is ad az aktivitásért cserébe.
Ezek miatt történhetett, hogy Brazíliában igen népszerű lett az applikáció az Apple Store-ban, hiszen mindössze végig kell menni egy versenypályán a "billentyűzár feloldó gombbal" és ezzel egy ingyenes Audi Magazinnal jutalmaznak minket a konszern dolgozói.
Remek kis reklám az Audinak is és a tableteket és okostelefonokat gyártó cégeknek is, egyértelműen látszik, hogy mennyi új terület és lehetőség van, ha ezeken az eszközökön próbálunk meg valami újat és kreatívat létrehozni és az reklámként eladni úgy, hogy a fogyasztó inkább élményként élje meg.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.